Přehled spolubojovníků v útvaru 1540 v Dolný Kubín v roce nástupu 1981
Pro zapsání do útvaru musíte být přihlášen
Jméno spolubojovníka | Telefon | |
---|---|---|
Strašík Alexander | Údaje jsou viditelné až po přihlášení | |
Popík Jaroslav | Údaje jsou viditelné až po přihlášení | |
Rabatin Anton | Údaje jsou viditelné až po přihlášení | |
Dočekal René | Údaje jsou viditelné až po přihlášení | |
Teplan Vlado | Údaje jsou viditelné až po přihlášení | |
Čermák Jaroslav | Údaje jsou viditelné až po přihlášení | |
Bosak Miroslav | Údaje jsou viditelné až po přihlášení |
Vyhledej stávající nebo vlož nové fotografie spolubojovníků
Vzkazy od spolubojovníků
Bosak Miroslav | 11. 02. 2022 |
---|---|
Ahoj, nebol som ani rusnovodicom, ani vlakveducim, ani dispecerom, ale nakoniec si si spomenul spravne, bol som velitelom dopravnej jednotky, schvalne to pisem takto a nie velitelom caty, pretoze vas bolo vicej, ako cata. Ak sa dobre pamatas, dispecerom v prvom roku Ti bol, ak sa ja dobre pamatam na meno, Jardo Adamec, ak sa nemylim z Hradce Kralove. Ja som od Vas, od jednotky, odisiel 3.9.1982 do Prahy, kde som do 3.9.1989 pracoval na MO CSSR. Od tohto datumu som pracoval v Trencine az do odchodu do dochodku. Teraz si uz len uzivam. Ak ma pamat neklame, tu kufku v PX ste mali "za odmenu", ale uz neviem, za co. Za dispecera som Ta navrhol a Jardo Ta zaucal, dufam, ze dobre. Kde si potom po ZVS pracoval? Ja som z pozicie a funkcie na MO chodil po celej republike. Ked spominas fotky, zaves ich niekde, a napis, kde - ale aj s popisom, predsa od 1981/82 uz preslo vela rokov a zabudanie je ludske. Zatial tolko, spomienky su krasne. | |
Dočekal René | 11. 02. 2022 |
Ahoj Miro, jsem moc rád, že se někdo ozval. Už jsem to nečekal a dnes jsem náhodou narazil na tvou zprávu. Přiznám se ti bez mučení, že tvé jméno se mi matně vybavuje, ale už nejsem schopen k němu přiřadit obličej. V roce 81 nás narukovalo k dopravní četě hodně spolužáků z železniční průmyslovky v Šumperku a Břeclavi. Vybavuje se mi, že tehdy nás byla z české části federace většina. Tak si tě nemohu nějak zařadit. Připomeň mi co jsi dělal - strojvedoucího nebo vlakvedoucího? Byl jsi i v roce 83 ve Střelicích u Brna? Myslím, že snad najdu pár fotek, tak ti je pošlu. Pokud máš nějakou fotku z té doby, pošli ji ať si osvěžím paměť. Díky. P.S. Teď mi paměť šrotí - nedělal jsi nakonec velitele čety? | |
bosakmiroslav@post.sk | 09. 07. 2021 |
Rene, rad som si precital Tvoj prispevok a spomienku na VU 1540 a na dopravnu catu u tohto utvaru. Neviem, ci si spomenies na moje meno, ak ano, rad si s Tebou pospominam na casy dobre, ale aj menej prijemne. s pozdravom | |
René Dočekala | 30. 01. 2019 |
Zdravím spolubojovníky. Byl jsem v dopravní četě. První rok jako vlakvedoucí a druhý rok jako dispečer. Na tyhle stránky jsem narazil náhodou a rád bych pozdravil všechny, kteří se mnou válčili. Nikdy nezapomenu jak jsem dělal "kufku" v roce 1982 v Povážské Bystrici hned naproti vstupním dveřím z haly. Ze dveří vyšel starší manželský pár (dnes už budu starší já:-)) a paní povídá: "Pozri ako musia chalani robiť". No a pán ji odpověděl: "Len ich něchaj, veď oni vedia za čo to majů!. :-) :-) .-) No je pravda, že úsek tratě za Beluší dělali mukli z Ilavy. A byli jsme jen v montérkách, do půl těla nazí, na hlavě baret a v ruce tajnou zbraň RV9 - ruční vidle devítizubé k uhazování štěrku:-) Tak si nás dal pán dohromady. Přesto ale vzpománám rád. Určitě bylo lepší být bachmač a vydělat si nějaké kačky, než tahat zadarmo na hřbetě mašinkvér. Bydlím v Ostravě, tak pokud máte někdo blízko nebo chce zavzpomínat, ozvěte se. Už dnešní čtyřicátníci si neumí ani představit co to bylo dva roky makat jako kůň a být pod stanem. :-) Tak chlapi pevné zdraví a dobrou mysl. |